Escape Game: The Curiosities Museum

Va treziti in Muzeul Curiozitatilor, captivi in lobby. Tot ce va mai puteti aminti este ca gardianul muzeului a incuiat usa principala cu o cheie mare, aurie.

Nu stiti cum arata gardianul, si daca a luat cheia cu el … sau a ascuns-o? Cert este ca trebuie sa o gasiti pentru a putea evada din muzeu.

Astfel incepe misiunea voastra: Eescape the Curiosity Museum!

Aceasta activitate, dezvoltata pe baza jocului clasic „Escape Room” este usor de adaptat oricarui tip spatiu pentru un eveniment offline, cat si pentru un teambuilding in mediul virtual. 

Obiective

Teamwork, colaborare, comunicare la distanta

Activitate

Virtuala

Timing

>60 min

Game Play

Iata cateva idei despre desfasurarea jocului Escape Game: The Curiosities Museum

  • Participantii vor fi impartiti in echipe recomandate a cate 5-6 persoane.
  • Dupa inceperea jocului, obiectivul echipei este sa rezolve cat mai repede taskurile si provocarile pentru a obtine indicii si a afla cuvantul cheie care ii ajuta sa iasa din fiecare camera de muzeu.
  • Fiecare nivel contine 10 task-uri si indicii legate intre ele. Comunicarea si distribuirea de roluri este esentiala pentru a reusi aceasta activitate.
  • Clasamentul se face la sfarsit, in dependenta de timing si depasirea provocarilor.

Aceasta activitate, fiind creata pe baza unui template Escape Game, poate fi personalizata in functie de particularitatile echipei sau a tematicii alese de catre dumneavoastra, astfel obtinant un joc interactiv si interesant din punct de vedere vizual. Poate fi transformata atat intr-un joc distractiv cat si intr-un tool de invatare si testare a cunostintelor dintr-un anumit domeniu.

Pregatire si materiale necesare

Pentru aceasta activitate, fiecare participant va avea nevoie de un calculator cu conexiune la internet, pentru comunicarea cu colegii, si in plus, teamleaderul echipei va avea nevoie de un smartphone sau tableta pe care vor instala aplicatia care contine jocul, fiind compatibila cu sistemele de operare Android si IOS.

Echipa TopTeambuilding va avea grija sa comunice toate instructiunile privind descarcarea aplicatiei inainte de ziua in care va avea loc activitatea de Teambuilding cat si informatiile de conectare.

Mod de desfasurare

Participantii vor fi invitati intr-o conferinta Zoom, intr-o “sala” comuna, unde instructiunile de utilizarea aplicatiei si regulile jocului vor fi prezentate de catre moderatorii TopTeamBuilding. Dupa care, participantii se vor muta in “camera” separata, create in prealabil pentru echipa din care face parte, pentru continuarea activitatii. Moderatorii vor ramane disponibili pentru orice intrebare si suport in camera principala, unde se vor putea reconecta, oricand doresc, teamlederii echipelor.

Dupa terminarea jocului sau expirarea timpului stabilit, membrii echipelor vor reveni in sala principala pentru concluzii si dezbateri privind desfasurarea activitatii.

Ce va ofera aceasta activitate?

  • Reconectarea echipelor intr-un mediu informal din orice colt al lumii.
  • Activitati personalizate in functie de tipul evenimentului si obiectivele acestuia, particularitatile companiei si preferintele echipei dumneavoastra.
  • Facilitarea conexiunii si crearea de lagaturi prin fun.
  • Constientizarea problemelor actuale, si imbunatatirea proceseului de invatare.
  • Dezvoltarea competentelor ca agilitatea in luarea de decizii si adaptarea la schimbari.

Ce va oferim noi?

  • Activitati si concepte de Teambuilding adaptate si personalizate oricarui tip de echipa, indiferent de obiectivele urmarite si numarul de persoane.
  • Adaptarea sau integrarea acestor activitati in concepte complexe si evenimente dedicate.
  • Organizarea si comunicarea cu echipele in prealabil, pregatirea pentru eveniment.
  • Suport complet pe intreaga perioada de desfasurare a activitatii.
  • Disponibilitate si implicare a minim 2 traineri, in functie de numarul echipelor participante, pentru asigurarea bunei desfasurari.
  • Animarea evenimentului de catre persoane dedicate si speakeri profesionisti pentru o experienta completa.
  • Materiale de prezentare a rezultatelor echipelor prin poze si video.
  • Follow up si concluzionare, idei si plan de actiuni pentru activitati viitoare, adaptate in functie de rezultatele evenimentului.
images
images
images
images
images
images
images
images
images
images
images
images